Canyonlands

18 september 2016 - Canyonlands National Park, Utah, Verenigde Staten

Vandaag op weg van Moab naar Monticello. 13 mile onder Monticello ligt onze volgende campground. Onderweg nemen we de afslag 211 die ons naar het Vistor Center van Canyonlands zal brengen. Een lange weg van ongeveer 21 mile. Bij het Visitor Center kiezen we voor de Slickrock Foot trail. Zal ongeveer 2-3 uur lopen zijn. Eric loopt niet mee. Die voelt zich niet helemaal fit. Bepakt met genoeg water gaan we met viertjes op pad. Na ongeveer een half uur houden Fred en ik het voor gezien. Veel te warm. Celly en Levy lopen nog een stuk verder terwijl wij teruglopen. 45minuten later komen ook de ajdere twee terug. Indeed too bloody hot. We rijden de scenic drive terug en stoppen bij het Pothole Point. Een wandeling van 1 km. Is om te doen. Daarna verlaten we het NP en rijden naar Devils campground. Onze overnachtingsplek voor vanavond. Wederom geen hookup dus het wordt weer back to nature. Wat zijn we toch die-hards. Eerst tijd voor een borrel met een bordje made by Fred. Rond 19.00 uur gaat het vuur aan. De gepofte piepers liggen al lekker te poffen in het vuur en het vlees ligt te wachten in de marinade. Dat wordt weer een feestmaaltijd. Morgen rijden we door na Monument Valley. Tot dan.

1. Gerrie van Bokhoven:
    20 september 2016
    Geen hookup? Jullie beginnen op een stel wilde indianen te lijken :-) Hoop dat de piepers en dat rund gesmaakt hebben. Veel plezier luitjes.